قوانین عمومی

کاربران گرامی توجه داشته باشید، کلیه قوانین و مراحلِ خرید در فروشگاه اینترنتی باندلی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کنندگان است که مصرف کننده متعاقبا موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در آینده اصلاحات و تغییراتی در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های باندلی ایجاد شود، در همین صفحه به روز رسانی و منتشر می شود. بنابراین شما توافق می‏‌کنید، استفاده مستمر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

  • ثبت، پردازش و ارسال سفارش
  • مهلت تست 7 روزه
  • هفت روز ضمانت بازگشت کالا
  • خسارت در هنگام حمل و نقل
  • به دو روش درخواست خود را به خدمات پس از فروش اطلاع دهید
  • نحوه بازگشت کالا
  • محاسبه هزینه ارسال
  • نحوه ی رسیدگی به در خواست مشتری پس از دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش
  • حریم خصوصی

 

  • ثبت، پردازش و ارسال سفارش:

باندلی به مشتریان خود امکان ثبت سفارش درهر ۷ روز هفته و به صورت شبانه روزی را می‌‏دهد.
 روز کاری به معنی روزهای شنبه تا پنج شنبه هر هفته، بجزتعطیلات رسمی در ایران است؛ بنابراین کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات، پردازش می‌‏شوند.
وضعیت کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت باندلی از طریق پیام کوتاه، اطلاع رسانی و در صف پردازش قرار می‏‌گیرند.
باندلی همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در باندلی، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری به پایان برسد؛ حق کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش، برای باندلی محفوظ است، مشتری نیز می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
باندلی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری را پردازش و ارسال نماید. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای باندلی محفوظ است.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
 مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
همچنین، امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.

 

  • مهلت تست 7 روزه :

کالاهایی که عبارت " 7 روز مهلت تست" در صفحه کالا، به هنگام خرید از سای درج شده باشد. تا هفت روز از تاریخ تحویل، دارای فرصت تست می باشند و هرگونه نقص فنی در دستگاه ها شامل سرویس تعویض می‌باشد و ایراد مطروحه توسط مشتری، از طریق کارشناسان خدمات پس از  فروش باندلی کنترل و بررسی می شود. در صورت تایید وجود نقص فنی، به انتخاب مشتری یا کالای مشابه مجددا ارسال و یا وجه پرداختی مسترد خواهد شد.
آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود .
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط باندلی دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در باندلی به اتمام برسد و امکان تعویض کالای آسیب دیده نباشد، باندلی می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید که نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

 

  • هفت روز ضمانت بازگشت کالا:

مشتری می تواند ظرف مدت هفت روز کاری اقدام به انصراف خود از خرید نماید، مشروط به اینکه:
کالای خریداری شده باز نشده و پلمپ باشد.
هزینه باز پس فرستادن کالا برعهده خریداراست.
نظر به انتخاب روش تحویل کالا توسط مشتری، زمان آغاز هفت روز کاری برای انصراف از خرید، طبق  تاریخ تحویل کالا توسط شرکت به کالا رسان مناط اعتبار می‌باشد. 
چناچه کالای خریداری شده توسط مشتری با کالای ارسال شده توسط شرکت از نظر(جنس، برند، رنگ) متفاوت باشد مشتری باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا از کالا رسان، کالا را باتوجه به شرایط ذیل به شرکت عودت نماید:
هزینه عودت کالا بر عهده شرکت خواهد بود.
زمان محاسبه عودت کالا در فرض فوق ازسوی مشتری، تاریخ مندرج در قبض تحویل کالا به کالا رسان خواهد بود.
انصراف از خرید، در مواردی که شرایط خاصی بر نوع کالا و خدمات حاکم است و عبارت «تماس قبل از خرید» یا  « سفارشی » روی آن درج شده، اجرا نخواهد شد.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
از آنجا که باندلی یک وب‌ سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به باندلی بازگردانده شود.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. 

 

  • خسارت در هنگام حمل و نقل:

خریدار مکلف است بلافاصله پس از در یافت کالا، اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره در مقابل کالارسان نماید. چنانچه کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند شکستگی، ترک خوردگی، زدگی وغیره، باشد؛ خریدار می تواند از تحویل کالا اجتناب کند. در غیر اینصورت، تحویل کالا توسط کالا رسان به خریدار، به منزله تایید صحت و سلامت فیزیکی کالا بوده و شرکت ادعای بعدی خریدار در این خصوص را نمی‌پذیرد. برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

 

  • به دو روش درخواست خود را به خدمات پس از فروش اطلاع دهید:

روش اول: با شماره تلفن 77289867 - (021) خدمات پس از فروش (داخلی 3) تماس بگیرید.

 روش دوم:  پیام خود را در صفحه "تماس با ما" ارسال کنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

 

  • نحوه بازگشت کالا:

از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش باندلی، جداً خودداری کنید.
کالا برای بازگشت، باید داخل جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود.
حتما قبل از تحویل کالا به ارسال کننده از 6 جهت و در پس زمینه سفید، از محصول و بسته بندی عکس بگیرید و نزد خود نگه دارید تا در صورت نیاز برای کارشناسان این مجموعه ارسال نمایید.
اگر کالا به علت مغایرت یا خرابی با روش های پست یا تیپاکس ارسال ‌شود می‌بایست حتما فرم درخواست بیمه توسط ارسال کننده تکمیل شود. در غیر اینصورت جهت ارسال کالا به دلایلی مثل انصراف از خرید و استفاده از مهلت تست 7 روزه قویا توصیه می‌گردد، کالا بصورت بیمه دار ارسال شود چرا که ملاک کارشناسان باندلی تحویل سالم کالا از مامور ارسال است.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید).
از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.
اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با باندلی تماس بگیرید.
از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید.
بسته خود را به آدرس: تهران-نارمک-خیابان جانبازان غربی-میدان هلال احمر-خیابان گلستان-پلاک 130-طبقه 5-واحد13  ارسال کنید.
پس از دریافت و پذیرش کالا توسط باندلی،  بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر یک هفته زمان خواهد برد.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 24 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
خواهشمند است قبل از درخواست مرجوع، تعمیر و یا تعویض، حتما تمامی شرایط و الزامات به دقت مطالعه گردد.

 

  • محاسبه هزینه ارسال :

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش باندلی برسد، هزینه‌های ارسال به عهده باندلی است.
برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست  باید  همراه کالا  به باندلی ارسال شود.
 در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان باندلی، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

 

  • نحوه ی رسیدگی به در خواست مشتری پس از دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش:

کارشناسان خدمات پس از فروش مقداد ای تی، ایرادهای اعلام شده توسط  مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب ‌دیدگی توسط کارشناسان باندلی تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ باندلی بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است  در صورت انتخاب  کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، باندلی تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.

اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و باندلی در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.

پس از دریافت و پذیرش کالا توسط باندلی، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای  محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و  کالاهای ارائه شده در سایت باندلی هستند، لذا علیرغم تصور آن‌که  کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های زمان‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد. 
به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین 48 ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت  و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش باندلی است.